1 december

Oj oj! Nu har även jag blivit som alla andra och gått och skaffat mig en blogg. Det ska ju bli väldigt intressant och se hur aktiv jag kommer va. Jag ger absolut inga garantier på att det kommer gå bra!

Idag blir har jag i alla fall avnjutit en sovmorgon, det var gosigt!
Annars idag är det julbord för ettornas föräldrar och så. OCH DAGENS STORA HÄNDELSE!
JOAKIM FÅR TILLGÅNG TILL SIN LÄGENHET IDAG! Hur ska han klara sig? Laga mat helt själv och grejer? :O Inget illa menat nu älskling (som förmodligen kommer läsa detta förr eller senare hihi)
SEN FÅR MAN ABSOLUT INTE GLÖMMA OCH ÖPPNA FÖRSTA LUCKAN I CHOKLAD KALENDERN HELLER! 
Det var ganska klockrent, för exakt ett år sen så kom jag hem från skolan och leta igenom hela köket efter min choklad kalender, brukar alltid få en varje år! Sen efter att jag blivit bra arg för att jag inte hittat någon så ropar jag på mamma och frågar vart den är och hon svarar " men jag trodde inte du ville ha någon" jag anklagade henne för och förstört hela julen för mig och nästa dag fick jag allt en chokladkalender! ;)


Igår var en trevlig dag för igår hade vi julbordspepp och det gick ju strålande, absolut strålande! Jag teamade med Lovisa och vi fick den stora äran och göra en sillsallad och den där förbannade sillsalladen tog oss hela dagen och göra! Jag och Lovisa bestämde oss även för att vi skulle gå på dejt efter skolan. :) Fast Julia och Jozzan hängde också med på våran dejt, så vi gick och fikade och myste!
Annars tillbringade jag min kväll med och sova bort halva kvällen och vakna med huvudvärk och bilda klubb med min man som låg i världens migrän. Han lyssnar aldrig på mig om att han ska skaffa såna där värktabletter som är receptfria för migrän! Men själv ska jag lyssna på honom om att jag ska skaffa vitamintabletter! FY HONOM!

Jag har även passat på att fundera ut julklappar nu när jag haft sovmorgon och allt, jag har bara två kvar, min storebror och Joakim! Jag har kommit på flera grejer och ge Joakim men nej dem känns inte helt rätt. :(
Att det ska vara så jäkla svårt och handla juklappar till sin käraste.
Oj nu blev det rätt mycket skrivet här och jag ser att klockan håller på och springa iväg. Dags och fixa till sig!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jozefin

Haha Joakim kommer inte klara sig! xD

Vad kul att din mamma nästan sabbade julen förra året ^^

Ja det var mysigt :)

Det är as svårt ju :O vet inte vad jag ska ge Daniel :O <3

2009-12-01 @ 12:13:18
URL: http://starbell.blogg.se/
Postat av: Joakim

Haha klart jag klarar mig, trist att det blir så ensamt bara. Det får du se till att jag inte blir! (a) och älskling, funkar inte starka receptbelagda piller så funkar inte dom heller ;)

Och jag säger ju att jag inte önskar mig nåt, bara att du kommer hit då efter jul :) <3<3

2009-12-01 @ 23:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0