10 och 11 december

Några dagar försenad uppgradering men jag har mina anledningar. :)

10 december
Jag fick för omväxlings skull arbeta med Emilia (läraren bestämde grupper) vi gjorde i alla fall biffstroganoff med ris. Hon råkade bränna upp hela jäkla handen! Stackarn. :(
Sedan fick jag stå och portionera ut maten med Madde och Lovisa mellan 11-13.
Efter städningen så var det mentors träff och vi fikade med bullar och te. Jag och Lovisa sprang runt i halva skolan och letade efter socker efter många om och men så hitta vi sockret och vi kunde sedan fika. När fika stunden var över så gick vi ner till KY och låna deras datorer och skickade iväg ett mejl till våran rektor om vårat projektarbete. Sedan skulle vi få till ett meddelande på tavlan som sitter utanför hans kontor och det första meddelandet blev så långt att det tog upp hela tavlan, så då fick vi sudda ut allting och börja om från början. Sedan när vi var nöjda med var det stod på tavlan så blev det buss hem och sedan matte plugg.
På väg till bussen blev vi vittne till en trafikolycka. Hoppas han klarade sig fint i alla fall.

11 december
Nej min fredag var så dålig att jag inte ens tänker skriva om den!
Jag och Lovisa jobbade PA hela dagen det gick bra men inte som vi tänkt oss. Efter skolan skulle vi fika innan hon skulle jobba klockan fyra. Tror ni vi hann med fikandet eller? SVAR; NEJ! Åh vi var sura som små åskmoln när ingenting gick som vi ville! Lovisa kom även försent till jobbet, hoppas att hon hon inte blev allt för sen.
Annars är det bara en vecka kvar i skolan inte ens det kom jag på, för vi slutar på torsdag kvällen. SKÖNT! :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0