13 december

Igår blev det lite plugg och handla mat med mamma och sen hände det lite annat också som jag inte orkar ta upp här iaf. :)

Idag så är det tredje advent och även lucia, men inte fick jag se något lucia tåg för det inte. Jag vill se ett sånt lucia tåg med massa små knaddar som inte ens kan texten utan bara står där och ser söta ut! :)
Men det blev iaf Stockholm med Sofia och Jozzan idag. MYS! Hittade även ett par vinterskor och det var ju inte allt för sent det heller. Jag är kräsen och vill därför inte ha några skor med varken spännen eller nitar och det är det typ på alla jäkla skor som finns!
Sofia har även gått och förlovat sig så grattis till förlovningen. Så hon berätta lite om hur det gick till och det blir en fin historia och berätta för barnbarnen sen. ;) Vi hann även fika med kladdkaka och det var mumsigt!
När jag kom hem fick jag även stå för middagen, det blev pastagratäng a la Jennifer och det var ju så klart en hit vad annars?! ;)
Det har blivit lite pluggande nu på kvällen och har redovisningen imorgon, jag vill inte veta hur det kommer sluta!
Nu blir det holiday som visas på trean för den är så söt och prata med Joakim tills jag somnar! <3

TREDJE ADVENTS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0