16 december

Måndag och Tisdag hände inget intressant för jag var så himla trött så jag somnade på en gång när jag kom hem båda dagarna. Joakim var helt facinerad över att jag kunde sova så himla mycket och sedan somna på typ några minuter med tanke på hur svårt han har och sova. Så han är nog avis på mig höhö! :)

Sista veckan i skolan, äntligen är den här! Men det innebär också att vi har nationella i engelska b och det gick ju fabulous.
Idag har gud seriöst jävlats med mig! Först missar jag bussen eller det var inte jag som missa bussen det var den som missa mig, för jag stod fint och vänta så jag fick tvinga pappa och köra mig till stationen så att jag skulle komma i tid till skolan för att det var nationella direkt på morgon. Jag hann knappast i tid till skolan för bussen var försenad med 40 min. Hej förkyldning! Lagom till lovet och allt. :)
I alla fall, jag kom till skolan en halv timma försent. Jag hann inte riktigt klart med läsdelen innan den skulle lämnas in, eller jag svarade på allt som jag kunde, men det som jag behövde lite extra betänke tid hann jag inte riktigt med allt på. Så är inte helt nöjd med den delen. Den andra delen som var lyssna hann jag i alla fall med. 
Inte nog med detta så fick vi julmat till lunch. Det är ju inte gott någonstans!
Sedan stod det religion och Matte b på schemat, jag passa på att göra ett prov som jag inte gjort på grund av att jag var sjuk och så.
Efter provskrivning så blev det stan en liten sekund sådär tills bussen gick.

Nu är det dags och laga mat med min kära storebror och kvällens planer är följande jag ska försöka få bort klädhögen som ligger och tar upp hela min säng eller åtminstonde halva. Blä vad tråkigt! Sedan när jag varit duktig och fått bort den så ska jag nog slå ihjäl tiden framför datorn och äta pepparkakor. :)
IMORRN ÄR DET ÄNTLIGEN SISTA DAGEN I SKOLAN! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0