17 december

Äntligen sista dagen i skolan. Den har varit efterlängtad! Det var dags för sista delen i nationella i engelska b. Så får väl se hur det där går när jag skolan drar igång igen. Annars var det inte så mycket som hände, jag sega mest igenom hela skoldagen eftersom att jag inte hade så mycket och göra på lektionerna vi hade. Eller var väl egentligen religionen som jag var mest aktiv på höhö. Vi skulle skriva ihop en meny för muslimsk mat som vi sedan ska laga när vi börjar skolan igen. Kul uppgift helt klart! :)
Efter skoldagen så blev det avslutningsfika, rektorn höll tal och det var några som sjöng och så.
Sedan blev det pizza med brudarna, när vi var påväg till pizzerian så skulle vi få någon att köpa ut till oss det blev tillslut Johannas storebror. ( DET TACKAR VI FÖR! :) )
När vi väl kommit fram till pizzerian i snö ovädret som vi hade så bestämde jag och Jozzan att vi skulle dela pizza eftersom att vi tjocka oss så mycket på avslutningsfikat höhö. Dessutom så hade hon mascara i hela ansiktet så Johanna fick värsta skratt anfallet för det såg skit kul ut och då kunde ingen hålla sig längre så alla börja as garva för utom hon. Men hon var snygg ändå. ;)
Sen när hon och jag skulle gå och hämta bestick eftersom att dem andra redan satt sig så hamna vi längst ut så vi fick minsann springa då kollar pizza snubben jätte konstigt på mig och så mumla han något när jag gick förbi och stirra hela tiden bort emot vårat bord. UH LÄSKIG SNUBBE!
När vi väl skulle få vårat vin så skulle vi möta upp Johannas storebrors flickvän som hade vårat vin, men bussen var mega försenad så vi stod ute i en halvtimma och frös ihjäl. Lovisa frös så mycket om sin rumpa så hon fick låna Johannas halsduk och ha om rumpan såg mega roligt ut. Sedan fick vi vårat vin och så vi begav oss tillbaka till Lovisas storebror och började vårat desperate housewives maraton, sedan tog vi lite knäppa bilder också och sedan somna vi gottis! :)
Just det jag glömde! Lovisa ville ha sällskap ner till källaren för och kunna höja värmen i huset så då fick jag snällt följa med eftersom att dem andra totalvägra för dem frös och jag som börjar frysa för ingenting. Det var inte okej!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0