18 december

Jag vaknade upp bredvid Lovisa klockan var ungefär halv tolv, sedan när Johanna hört att vi var vakna så sprang hon in till oss och la sig mellan oss. Hon hade nämnligen sovit ute i vardagsrummet. Så vi låg väl och snacka till typ strax innan ett sedan gick vi upp och åt frukost framför ännu ett desperate housewives avsnitt. MYS! :)
När vi hade kollat klart på skivan var klockan ungefär halv fyra så vi fixade till oss och sedan så begav vi oss ner till stan där det inhandlades årspresent till min man och även hans julklapp.
Sedan blev det buss hem med Johanna och vi åt äckel kakor på bussen och myste lite grann.
När jag kom hem så bjöds det på middag och mamma hade lagat någon kyckling wok med sötsursås och sådär. Det var jätte gott men hade varit godare om man tagit bort den sötsura såsen men det säger vi inte till mamma.
Kvällen kommer jag nog spedera framför datorn och teven för jag orkar inte göra något ansträgande.

Helgens planer är;
Städa tvätt stugan (tjänst åt mamma, ibland är jag bra snäll.)
Städa mitt rum
Plugga lite matte (även fast jag inte måste, men vill ligga före så jag blir av med kursen.)

Planer innan jul är;
Gå till banken
Göra pepparkakshus med mamma! :) <3
(Tjejkväll)
Julpynta mitt rum
Packa till Joakim
Se på filmen som jag lånade av honom för flera veckor sen.
Tvätta massa kläder
Planera nyårs outfiten

Tjejkvällen står inom parantes för jag vet inte ens om det blir något men de visar sig. :)
Undra hur mycket av detta som jag egentligen hinner med.
Jag kan fortfarande inte fatta att jag har jul lov. Det kändes som att det var typ 100 år tills jag skulle få det för typ 3 veckor sen. Helt sjukt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0