19 och 20 december

19 december
Jag vakna runt halv tolv och tänkte att de var bäst och gå upp innan pappa kommer upp och börja gnälla om att jag inte ska sova bort hela dagen. Jag gick ner och började kolla på sista avsnittet av desperate housewives för säsongen, hann inte klart hela för sen i pausen så gick jag upp och hämta min telefon som jag glömt uppe på rummet och upptäcker då att jag fått sms av Anton som undrar om jag ska med till södertälje och gå runt där en stund. Varför inte? Det är roligare än och städa tänkt jag. Så jag messade tillbaka och sa att jag mer än gärna följde med. Jag fixa till mig lite hastigt eftersom att han fått vänta en timma på mitt svar höhö :) Sedan så kom han och hämta mig och då åkte vi hem till Jozzan efter många om och men. När vi kommer hem till henne så började vi äta pepparkakor, gjorde något test i tidningen meddans vi väntade på att Jozzan och Daniel fixade till sig. När vi väl kom fram till södertälje så gick vi runt där och sedan så bestämde sig Jozzan för att det var dags och köpa julklapp till Daniel så hon skickade iväg honom med Anton och drog mig med sig. 
Vi letade julklapp som galningar. Jozzan tog även min telefon och frågade om Joakim hade något tips och så, när vi inte hittade någon som var tillräckligt bra så begav vi oss till Skärholmen och killarna bestämde sig för och gå i någon elektronik butik tillsammans eftersom att Daniel redan hittat en julklapp till Jozzan meddans vi letade julklapp igen. När vi sedan skulle hem så ville jag och Jozzan till ikea! Killarna vägrade så det blev att åka hem direkt.
Kvällen spenderade jag med och kolla på film och så. :)


20 december
Jag vaknade runt halv elva och gick ner och åt frukost med familjen, eftersom att dem skulle iväg och vaccinera sig vilket jag redan gjort för länge sen.
När dem åkt så passade jag på och fixa till i köket sedan la jag mig och kollade på teve en stund. När dem väl kom hem igen så frågade pappa mig hur det gick och städa rummet när jag låg och kollade på teve, jag sa att det gick strålande. Sedan påpekade han även att jag skulle göra middag ikväll.
Det är planerat film mys med dem bästa om det nu blir av, vi skulle höras senare emot kvällen angående det. :)
Just det, det är ju även fjärde advent och grejer idag.
Jag kan ju inte påstå att jag har lyckats göra det som jag planerat, men det är så typiskt mig. :)

FJÄRDE ADVENTS PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0