2 december

Jag avnjöt en sovmorgon idag också och fick även tomtegröt till frukost det tackar jag min kära mamma för.
Jag kom även och tänka på en grej när jag satt och åt min gröt imorse eller klockan var halv elva men strunt samma, det hör inte hit. Jag tänkte på att jag vill vara liten igen, det var så mysigt när man kunde sitta och titta på julkalendern innan man skulle till skolan. Åh ibland saknar jag och vara liten, dessutom så behövde man inte tänka på så mycket saker när man var liten heller.

All denna julbords mat börjar gå mig på nerverna. Blä för julmat, jag kommer vara så jäkla trött på julmat innan det är jul.
Var vanligt julbord för allmänheten fast var nästan bara lärare från skolan och deras barn som sprang omkring överallt, som var där men ändå. Jag och Lovisa hade en lång lista och gå efter och vi hann precis klart med allting till klockan 18 då gästerna skulle komma. Att notera då var att vi inte hade fått ätit någon middag. Vi fick gå och äta runt klockan halv sju och då var jag bra irriterad på allt. Jag blev ännu mer irriterad när det inte fanns någon kniv och skära brödet med. Anton stod glatt och lyssnade på mitt mummel och gnäll just då. :)
Förutom allt det här så har min kväll varit ganska toppen faktiskt, för vi behövde inte fylla på någon av tallrikarna som vi körde ut. SKÖNT! Så det blev mest att man gick omkring och inte gjorde ett smack ungefär, drack lite glögg, jag är inget big fan av glögg egentligen, men denna var god. Men förutom detta så var det även vagn race i köket. ;) Jag fick även massage av Lovisa, jag trodde jag skulle dö! Hon försökte nämnligen få bort mina knutar i ryggen, är lite öm fortfarande efter hennes jäkla mördar teknik! Fast jag gav igen med samma metod när hon skulle ha massage av mig. hihi!
Och jag ska ge mig på en finare design på bloggen snart, men jag vet inte riktigt hur jag ska ha det ännu. Men det kommer förr eller senare, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller hur man nu säger. :)

Nu blir det datorn en stund och sedan sova. Börjar halv nio med julbordspepp. Wish me good luck vet jag!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0