29 december

Okej jag vet att det är dålig uppgradering här, men det har varit jul och då har man inte tid med och sitta vid datorn i alla fall inte jag, och så kände jag att jag inte hade något intressant och skriva heller så det hade bara slutat med ännu ett meningslöst inlägg. ;) 
I alla fall julen firades hemma med familj + mormor. Vi spelade massa spel och myste så som det ska vara på julafton. Jag fick lite bra och ha grejer som en jätte mega stor flytta hemifrån låda (kanske dags att man ska flytta hemifrån?) och presentkort, pengar och annat smått och gott. 
Dagen efter julafton så åkte jag till min man dels därför jag inte orkat blogga något heller höhö! :) Vi har i alla fall kollat in mellandags rean och han shoppade mer än vad jag gjorde. Helt otroligt! Trodde det aldrig skulle kunna hända.
Joakim vill även att vi ska gå och handla nu och för att vi ska eller.. jag ska bli klar lite snabbare så kom han och gav mig tandborsten nu när jag höll på och blogga och nu har jag tydligen tagit för lång tid på mig för han har börjat spela xbox. Vi kommer aldrig komma iväg och handla nu och vi måste vara tillbaka innan klockan sex, för klockan sex ska jag lära ungen hur man tvättar och det var så roligt igår när vi skulle boka tvätt tid och kolla hur maskinerna funkade och så. Eftersom att Joakim ska pilla på allting så stänger han igen luckan på maskinen och eftersom att vi inte visste hur man öppnade den så fick vi vara kvar där ute en bra stund tills jag dvs. snillet av oss hittade knappen för och öppna luckan. ;) 

Nej hej och hå. Nu måste jag fixa till mig annars får jag aldrig bort Joakim från tv spelet. 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0