3 och 4 december

Oj då jag har redan blivit dålig på och uppgradera. Jag lovar att jag haft det i tankarna men inte riktigt haft orken. Så nu blir det förmodligen ett sånt där mega långt inlägg.

I Torsdags så hade vi julbordsprepp för fulla muggar och jag och Lovisa hade en lika lång lista att gå efter som vi hade i Onsdags, bara de att nu visste vi hur allting gick till så vi blev klara ungefär runt halv två med allting. Jag fick även ett samtal på dolt nummer och jag är en sån som aldrig svarar på dolt nummer så det blev ett himla ståhej om vem som skulle svara i min telefon, till slut blev det Natalie och det visade sig att det var min tandläkare som ville ändra min tid, jag tog då över samtalet och vi bestämde en tid. Hon kommer säkert påpeka det när jag är där nästa gång haha! :)

Igår var en underbar dag för igår var det fredag och det innebar storstädning i köket och julbord på lunchen, jag och Lovisa fick arbeta under service och inte stå och preppa inför nästa vecka. Skönt och slippa preppa men stressigt blev det allt! Men eftersom att vi är så bra så fixade vi det galant. Däremot så var diskmaskinen trasig och ja det var ju ganska intressant och stå och handdiska det sista, men när vi hade lite kvar så var diskmaskinen hel och jäklar vad det kom upp mycket disk från Metod köket då vi bara hade bestämt och köra ner allting dit. Nog om skolan och dess kaos. Efter skolan så var jag dö trött så jag satte mig i soffan med Amanda och sedan kom dem andra och vi bestämde om vilken buss vi skulle ta hem och jag fick även godis av Martin.
När vi skulle gå och byta så trillar jag självklart framlänges i trappan ner. Dock dem fyra sista stegen så ingen större skada skedd förutom två svullna knän.
Efter detta kaos så blev det mys hemma hos Johanna med flickorna. UNDERBART! Vi myste med film, tv spel, godis och annat smått och gott! Ett bra avslut på en helt galen vecka som gått på tok för fort men det är bra för då är det snart är det lov, och när det är lov så får man mysa med Joakim hur mycket man vill! :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag har ju sagt åt dig att hålla i dig när du går i trappor (a) tiden går ändå för långsamt fram till när vi ses igen :( SAKNAR DIG! <3

2009-12-06 @ 01:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0