5 december

Min lördag är inte alls intressant och berätta om egentligen så bara för det ska jag tråka ut er lite. HAHA! :)
Jag spenderade min lördag i soffan och myste med filten i min ensamhet och hade huset för mig själv för mamma och pappa skulle iväg och köpa en ny datorskärm till mamma för att hennes gick sönder häromdagen. Eller min storebror var hemma också men han var mest på sitt rum och geekade sig så det är ju nästan som att vara hemma själv. Han var i alla fall inte i vägen och det är de som räknas.
När mamma och pappa kom hem så säger dem att dem köpt en julklapp till mig! ÅH HON BEHÖVDE JU INTE SÄGA DET! Jag blev ju verkligen inte nyfiken på vad dem hade köpt, absolut inte!
Annars så har jag bråkat lite med bloggen om min designen och jag är långt ifrån nöjd men jag blev så jäkla arg på att den inte ville som jag så gav upp för stunden med det.
Klockan är snart kvart i fyra och Joakim har gått och lagt sig för länge sedan och det finns ingen annan vaken som kan hålla mig sällskap mitt i natten. :( Usch jag hatar verkligen och inte kunna sova dessutom har jag mega mycket mensvärk så det blir ju bara pannkaka av alltihop. Dessutom kommer jag sova bort typ hela söndagen bara för att jag inte kan sova nu och för jag har så jäkla ont, jag som måste plugga matte och syssla med såna där andra tråkigheter.
Nej nu börjar det bli för mycket babbel här så ska nog försöka sova nu.
Jag saknar min nallebjörn till man! <3
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0