7 december

Jisses vilken seg dag det har varit idag. Allting tog tamefan 100 år och lite till och göra. Det var julbordsprepp som stod på schemat och vi skulle fokusera oss på dessert bordet, så jag och Lovisa gjorde massa knäck, kola och någon konstig kryddkaka. Den där dumma kryddkakan. Jag kommer drömma mardrömmar om den i natt. Både jag och Lovisa var så himla trötta så det blev lite hej och hå med mängderna. Men det smaka ju bra ändå. :)
Efter skolan så blev det fika med Jozzan och Lovisafisa och sedan gick jag och Lovisafisa runt och kollade lite i affärer efter att Jozzan åkte hem.
Efter det så tog jag halv sex bussen hem och när jag kom hem runt sju så prata jag lite med mamma och pappa om presenten till Joakim. OJ NU BLEV DEN POJKEN NYFIKEN! ;)
Sedan så tog jag tag i matten också och nu har jag gett upp lite med den nu för jag är mega trött så jag ska bara slänga i mig lite middag och sedan ska jag titta på 2 and a half men jag kommer säkert somna i reklampausen det gör jag alltid!
Nej nu måste jag göra middag innan Joakim blir besviken på mig, jag sa att jag skulle äta innan nio, eller han snarare bestämde de, bäst och göra som han säger annars blir det krig!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lovisafisa

haha kakan blev bra tillslut x) fin blogg :D puss

2009-12-09 @ 19:06:59
Postat av: Joakim

För miljonte gången så ska jag inte ha nån present för tusaan! xD <3

2009-12-10 @ 00:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0