9 december

Jag struntar i och ge en uppgradering om min tisdag för det var ungefär såhär, skolan, stan med Lovisa till halv sex komma hem klockan sju äta lite middag och prata med mamma och pappa sedan var jag så himla trött så jag somnade och vakna vid halv tio och blev deprimerad över att jag missade desperate housewives. Men det kommer ju på söndag igen. Tusan nu blev det en liten uppgradering ändå.

Idag så har jag teamat med Lovisa, haha de är inget ovanligt att vi jobbar ihop nej. Vi fick vara sallad och disk idag igen. Lovisa passa på och slå sönder en tallrik bara för att. ;)
Jag var duktig idag och skrev klart labbrapporten så den blir nog eller nog den måste bli inskickad imorgon annars kommer jag glömma bort det och då blir det icke bra.
Kvällen spenderar jag med och lyssna på musik och prata med Joakim och i väntan på att scrubs ska börja så ska jag duscha.
Just det, jag höll på och glömma! Jag tappa mitt busskort på bussen idag när jag skulle byta, så då fick jag gå på bussen igen och gissa vad?! JOO ALLA SOM GÅTT PÅ INNAN MIG HAR KLIVIT PÅ MITT BUSSKORT! HUR MYSIGT TROR NI DET VAR OCH TA UPP DET?! ÅH! SÅ TYPISKT!
Sen när jag skulle hem och stoppar i kortet i läsaren och det ploppar upp igen då råkar jag trycka ner det igen, så stod det; Fel kortet redan använt!
Då svor jag lite för mig själv och tänkte inte alls på att busschaffören satt där haha! Bra dag verkligen!
Nu väntar en varm och lång dusch på mig.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0