1 februari - igen

Jag bloggade ingenting om hur resten av dagen var så tar igen det nu på morgonkvisten. ;)
I alla fall efter lunch så sniffade vi massor av olika alkoholer, jag dog när jag luktade på whiskey, kändes som precis allting luktade whiskey när jag väl hade luktat på det. Så det var inte okej! Joakim blev självklart avundsjuk när jag smsade och sa vad jag gjorde och sa att jag inte skulle klaga. Men till skillnad från honom så klarar inte jag av whiskey och det är mega jobbigt när han måste dricka det. Haha tänk vilken manlig pojkvän jag har va, som dricker whiskey och allt. Inte varje man som gör det! ;)
Sedan blev det lite projketarbete med Lovisa, typ en halvtimma men det är ju helt klart bättre än ingenting, så vi var nöjda med våran insats.
När jag väl kom hem så började jag med maten direkt, det blev kyckling med salsa och ris.
Sedan fick jag mega ont i huvudet så jag somnade på en gång och sov för resten av kvällen och därför blev det inget bloggande för jag orkade aldrig starta min otroligt sega dator haha :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Haha, jag ska nog lära dig att dricka det nån dag ska du se ;) du har en dålig erfarenhet av det bara ^^ <3

2010-02-02 @ 17:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0