1 februari

Jag är fullt medveten om att jag inte bloggade i helgen men jag orkade verkligen inte det. Dessutom var jag så upptagen med och städa mitt rum till och med så duktig att jag rensade ur mina lådor på rummet också det ni! Inte varje år det händer.
Men i alla fall det är måndag morgon för er som missat det av olika anledningar, och jag är jätte mega hungrig så jag kommer nog dö innan det är dags för lunchen.
Och idag när jag vaknade eller precis innan jag vaknade så drömde jag om att jag hade försovit mig så mycket att jag var tvungen och stanna hemma från skolan, vad tror ni hände? Jo jag försover mig men i och för sig bara till klockan halv sju men i alla fall ni fattar poängen, right? ;)
Jag passar på och bjuda på en mega söt bild som jag hittade på Amandas dator. Seriöst i love it! :)
Och vi lyssnar även på Never give it up med september meddans vi gör lite grupparbete utan Jozzan, fast jag är redan klar med min del så jag hjälper Amanda om hon behöver hjälp något hihi.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hihi, okej! :D

jag tkr inte om pepsi alls typ XD

2010-02-01 @ 18:32:12
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

tackar gumman :D

härligt att höra :D jo då allt är bra med mej också :D <3

2010-02-01 @ 20:36:19
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: janine

Verkligen ! Jag hoppas iallafall att det här vädret försvinner till mars.. iallafall lite :|



Haha, kan tänka mig att det måste va lite små kul, eller inte :D Fast det finns inte mycket man kan göra åt:| ..



Duktigt av dig som orkade städa ut alla lådor ! Vet hur jobbigt det kan va, jag hatar själv att städa. Fast vem gör inte det? egentligen :):P kram<3

2010-02-01 @ 21:52:02
URL: http://janineaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0