13 februari

Vaknade mega tidigt och åkte till sjukhuset orkar inte förklara varför men det var inget allvarligt. Efter det så ringde jag och väckte Matilda och sa att jag skulle komma förbi. Hon tyckte jag var dum men jag lovade att göra frukost till henne medans hon stod i duschen så då var jag mer än gärna välkommen. Jag bakade lite scones till henne och det uppskattades. :)
Sedan så umgicks jag mer eller mindre med henne och vi spenderade dagen med och snacka om allt mellan himmel och jord och allt där emellan.
Kvällen spenderade jag i sängen med och titta på alla dåliga filmer som gick under kvällen och messade så klart med min man. Han var för övrigt på väldigt bra humör och började rimma och även hitta på egna ord under kvällen som till exempel så skickade han; Du är fiiiin som en apelsiiin! <3 Och då kan ni ju tänka er hur det slutade om det började sådär. ;) Men han är romantisk ändå. <3

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Amen, det var bara för dina ögon det där ju! (a) men ja, jag hade ju all anledning till att vara så glad :) <3

2010-02-14 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0