19 - 20 februari

19 februari - igen
Min fredag var tipp topp efter skolan också dock blev det inget projektarbete gjort eftersom att vi fick sluta så fort vi hade pratat med läraren när han läst igenom våran uppgift som vi lämnade in på morgon och lyssna på detta; Han tyckte den var mega bra skriven och att det märktes att vi hade forskat ordentligt, jag och Lovisa sneglade lite på varandra när han sa det eftersom att vi inte alls lagt ner speciellt mycket tid på att forska som han påstod men självklart höll vi goda miner och låtsades som ingenting. Men det blev i alla fall en fika dock inte bara med Lovisa för Johanna, Amanda och Julia hängde också på + att jag passade på att köpa alla hjärtansdag present till Joakim också eftersom att vi inte firat alla hjärtansdag ännu, vi ville inte vara som alla andra och fira på själva alla hjärtansdag dagen haha där fick jag allt till det enligt mig själv förstås, säkert bara jag som förstår det roliga och skämt blir inte roliga om man måste förklara dem så ni får klura ut det roliga själva. ;)
Just det jag glömde nästan, när jag kom hem så träffade jag Jozzan och vi åkte iväg och shoppa lite grann höhö.
När jag väl kom hem så somnade jag ganska tidigt eftersom att jag fick en sån grym huvudvärk.

20 februari

Eftersom att jag somnade så tidigt så vaknade jag pigg som en ärta klockan fem på morgonen skrev ett sms till Jozzan kollade på två komedi serier och stängde av tven och somnade om och vaknade vid 10 gick upp passade på att äta frukost med mamma och pappa eftersom att jag gör det för sällan och det uppskattade dem. Ibland är det lätt och göra sina föräldrar glada fast även lite för lätt att göra dem arga också höhö.
Aja nog om det, innan vi åkte och handla så stannade jag hos Jozzan i någon minut och hämtade datorn pratade artigt med hennes mamma och pojke och hon och jag bestämde att vi skulle ses på tisdag och fika och snacka tjejsnack som vanligt.
Resten av dagen spenderade jag framför tven tills jag blev tvingad och göra mat, kalas gott blev det. :)
Nu ska jag återgå till att prata med Joakim

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Bettan

mm, vad ska du hitta på idag då??

2010-02-21 @ 08:44:03
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Tackar så jättemycket !!

haha jo antalgien ;D allt bra idag ?

2010-02-21 @ 12:21:31
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: REBBAN

ahh härligt sj så var det bara jobb som gällde gjort idag då ? kram

2010-02-21 @ 23:32:52
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: simone

Hej vännen, hur är det med dig?

2010-02-22 @ 13:00:09
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: j u l i a

sv: ja eller hur ;) <3 , hihi så bra :)

2010-02-22 @ 18:36:38
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0