2 februari

Usch jag är trött, jag är sur och jag har fått min studentmössa. Det sist nämnda var nog det ända som varit bra på den här dagen än så länge.
Dessutom bad min samhälls/naturkunskaps lärare mig och Jozzan att sätta på kaffe bara för att vi stod vid pentry köket och både hon och jag kollade på varandra och såg ut som två frågetecken och sen så bad vi en etta och sätta på kaffe haha! :'D Så som det ska vara alltså, någon fördel måste man ju ha när man går sista året right? ;)
Jag och Amanda sitter även just nu och diskuterar olika ben and jerry's smaker, vilken som är godast osv. Har ni inte smakat den glassen, så gör det för tusan! Herregud man typ dör när man äter den, så god är den! Ni kanske inte tror mig, men prova så får ni se. ;)
Haha så jävla bra för en stund sedan så såg jag en facebook grupp som hette; "Jag säger alltid ''va'' när nån ställer en fråga fast jag hör ändå!"
Och så säger Amanda; "Jag är en panda som håller i en hasch planta"
Jozzan; "VA?" Hon hörde bara det sista med hasch plantan.  
Amanda; "VAAA!" och syfftade på gruppen på facebook och jag som kopplade direkt fick en rolig stund meddans Jozzan inte tyckte det var lika roligt. ;)
Fast det var mycket roligare när man var här och hörde allting än nu när jag skrev det på bloggen men strunt samma, ni hajar säkert poängen. :)

Nu måste jag faktiskt plugga lite grann får se hur det går egentligen.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Jozefin

Bloggen blev jätte fin gumman :) <3

2010-02-02 @ 12:18:23
URL: http://starbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0