22 februari

Idag var det säkert många som passade på att sova ut eftersom att det var första lov dagen, men inte jag och Lovisa vi gick upp som vanligt eller i alla fall jag för jag skulle duscha på morgonen och orkade inte stressa i alla fall så träffades vi vid halv tio utanför ingången till hemköp och bestämde sedan vilket fik vi skulle sitta och jobba projektarbete på. Det blev tillslut caffelatte och vi beställde en varsin varmchoklad och där satt vi i ungefär 4 timmar om inte klockan hann bli mer än så. Men vi fick i alla fall mycket gjort och har inte alls mycket kvar och göra. Så helt klart, guldstjärna till mig och Lovisa, eller kanske 7 stycken som hon sa. ;)
När jag väl kom hem så slöa jag framför tven en stund innan jag städade mitt rum och efter det blev det matlagning sedan blev det film på kvällen spanglish eller vad tusan den hette, dålig var den i alla fall, nästan så att alla dem där 14 reklampauserna var bättre än filmen.
Just det mamma och pappa är för övrigt i Afrika i två hela veckor. Snacka om frihet! :'D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0