5 - 6 februari

Jag har visst blivit dålig på och skriva tror jag. Men jag har varit jätte trött dem senaste dagarna så har inte haft orken, har jag inte nu heller men tänkte att jag skriva lite hastigt om vad som hänt.
I skolan har det varit redovisningar både i torsdag och igår och det var massa provningar av olika alkoholdrycker. Inte alla skolor som har en sån kurs haha! Men jag är nöjd, även fast dem flesta grejerna smakade hemskt. Men det var ju en erfarenhet så slipper man dricka det igen. ;)
Igår var det även 20 års fest det var mys, fast jag och Natalie drog hem till henne runt ett på natten för jag hade mega ont i huvudet och det visade sig vara lite feber så det var rätt val och åka. När vi kom hem till henne så la vi oss och snackade om massa grejer och det var hur mysigt som helst. Jag går inte in på vad vi pratade om så jag säger tjejsnack.

6 februari
Vaknade upp hemma hos Natalie runt klockan elva och vi gick upp på en gång för vi var dö hungrig och så fortsatte vi vårat tjejsnack under frukosten och så skickade vi sms och frågade dem andra hur kvällen hade varit och hur dem mådde, en del mådde bra och en del mindre bra. Men det är så det ska va!
Sedan hann vi typ bara fixa till oss innan vi var tvugna att åka till stan för att jag skulle med bussen och Natalie skulle på stan och sedan jobba.
Jag hade även pratat med Jozzan om när dem skulle hem och det visade sig att vi skulle vara hemma samtidigt bara att vi åkte helt olika vägar så jag frågade om det blev varmchoklad mys hemma hos henne och det blev det självklart så jag var där en stund innan jag begav mig hemåt. :)
Kvällens planer blir nog film eller datorn har inte bestämt mig. Förmodligen både och så slipper man ta ställning till vad man ska göra och så beror det helt på vad dem visar för filmer på tven också.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ness

hihi tack så mkt :D min kompis gör alltid mina designer :p

2010-02-06 @ 21:30:13
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: janine

Nej vad tråkigt :[ Ja, det är riktigt synd när nånting går snett och man bara känner att man måste hem när man hade en helt annan tanke egentligen :/ Men så surt kan livet va ibland, tyvärr!:P



Tack så jättemycket!=) Låter som du haft en mysig kväll med antingen tvn eller datorn. Hur blev det tillslut ? :D Kram<3

2010-02-07 @ 00:14:42
URL: http://janineaxen.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

takar :D



haha nej det har jag inte ;) men aja folk får vänta har ju lite annat att göra också :D haha ja precis ,)

det får man ju vara (A) <3

2010-02-07 @ 17:50:56
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: REBBAN

hörligt .. jo tack bara bra med mej med kramar

2010-02-10 @ 18:25:14
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0