7 februari

Min söndag spenderades med att fixa mitt rum eftersom att jag är en sån expert och lägga kläder överallt under veckorna. Ingen ordning och reda någonstans.
Sedan hade jag sönder min el tandborste också! Jag råka slå ner den från handfatet och själva borsten gick i flera bitar, jag har inte försökt att laga den eller något utan muttrade några sura meningar och la ner den bland dem andra tandborstarna.
Sedan berättade jag för mamma vad som hade hänt och hon bara skakade på huvudet och suckade. Som att hon menade att det var typiskt mig. Så ofta har jag faktiskt inte sönder sake så att hon behövde ge mig en sån reaktion.
I alla fall sedan så använde jag mina mästerkock talanger och gjorde middag. Det blev ris, kyckling filé och currysås, jag gillar't och alla andra gillade det också så det var ju bra. :)
Kvällen spenderade jag med och skriva klart den enskilda uppgiften i dryck som handlade om mat och vin i kombination. Ganska intressant men svårt och motivera varför man valt just det vinet när man inte kunde känna hur allting blev tilsammans men jag fick till några bra anledningar ändå haha :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0