9 februari

Jag och Lovisa fick ju den stora äran att göra blodpudding från grunden idag och det gick ju bra men det kunde gått bättre om vi inte hade saltat så mycket. Men man lär sig av sina misstag sägs det ju.
När vi väl upptäckt vårat misslyckande så gick vi till våran lärare med bekymrade ansiktsuttryck och hon förstod på en gång att något var fel så vi berättade vad som hade hänt och hon gav oss tipset att ha i några råa potatisar över natten så kanske det skulle bli bättre. Men nog om blodpuddings tillverkningen!
Jag och Lovisa satte oss och sökte fakta om blodpuddingen, finns seriöst ingenting så vi blev ännu mera bekymrade så vi gick upp och tog oss en chai te med Jozzan.
TIPS! Stressa aldrig i er en chai te på kanske 15 min för då blir ni akut kissnödiga på bussen hem och lider av seriösa aggresions problem och blir arga för minsta lilla sak. Men det är väl livet i guess men jag gör aldrig om det där igen. Så det blev två nya grejer som jag lärde mig idag minsann. :)
Kvällen spenderas i min stora säng med huvudvärk och mensvärk. Toppen bra!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: natta

kikar in o hälsar :D

2010-02-10 @ 15:19:05
URL: http://natalies.se
Postat av: natta

visst är hon :D

alltid kul :) och självklart måste jag lämna ett litet avtryck hehe

allt bra?

2010-02-10 @ 15:26:35
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0