11 januari

Det satt helt underbart med en studiedag idag ska jag säga er. Men jag sov lite för länge hade tänkt att jag skulle gå upp absolut senast tolv men jag vaknade klockan ett istället men det gjorde inte så mycket ändå eftersom att jag bara skulle plugga till religions provet, vilket jag också har gjort idag utan och skjuta upp någonting på det! Poäng till mig! :)
Annars idag så har jag tvättat lite grann är inte klar ännu men har bara två maskiner kvar så det tar inte hela kvällen. Annars ikväll ska jag nog kolla på tv och ta det lungt precis som jag gjort hela dagen men ändå. :)
Jag tror även att det är imorgon som vi börjar med ansvarsfull alkoholhantering i skolan men är inte helt säker och kan inte dubbel checka heller för det är något tekniskt problem så kommer inte åt schemat. Hum undra vad meningen med den kursen är egentligen. ;)
För övrigt så är det bara 5 månader kvar till studenten varav 2 av dem månaderna har jag praktik! Så det är bara 3 månader i skolan egentligen. Helt sjukt! Jag trodde aldrig att mitt sista år skulle springa iväg såhär fort. Känns som att det var augusti nyss. :O Tiden går fort när man har roligt brukar man ju säga, hihi. :)

Nej hej och hå nu måste jag plugga igen.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ness

mumms va as gott :]

2010-01-12 @ 01:42:59
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Det blev Sherlook holmes:D

jaså :/ segt att plugga men det behövs också göras ibladn :/ hehe ja preics :D <3

2010-01-12 @ 07:43:21
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0