13 januari

Går dagens spenderades hemma med världens huvudvärk och förkyldningen från helgen. Så det hände inte något intressant med tanke på att jag sov bort hela dagen haha :)

I alla fall, idag så bestämde jag mig för och gå till skolan fast jag egentligen inte orkade alls imorse, kunde inte somna förren klockan var halv fyra - fyra och skulle gå upp klockan halv sex. Men jag orkade upp men jag känner mig som en zombie idag också.
Jag hade även första lektionen med ansvarsfull alkoholhantering och det var rätt intressant ska jag säga er :)
Sedan var det projekt arbete resten av dagen och nu sitter jag och väntar på att info grejen ska börja, och den börjar klockan tre så då tänkte jag att jag skulle slänga in ett inlägg och säga att jag lever osv. ;)
Det var ett himla prat om ifall man skulle gå på den eller inte, för vi har fått vänta en timma och infon är bara en halvtimma men vi alla bestämde oss för och stanna kvar och det betyder att jag är hemma halv sex istället för halv fyra, så det är bäst för den där snubben att han ska snacka om något intressant!

Dagens bästa! Amanda lånade en film av Angeliqa idag, it's a boy girl thing hette den och sen precis när hon skulle gå så säger hon " tack för filmen Ange! " och viftar till med den så hon slängde iväg den. Haha :) Angeliqa blev dock inte lika road som jag blev av händelsen. Fast kan nog bero på tröttheten som jag tyckte att det var roligt och för att det inte var min film.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja denvar faktiskt as bra :D

ha precis .)

jag har praktiken på Vero moda i hässleholm:D<3

2010-01-14 @ 17:36:51
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0