14 januari

För en gångs skull så somnade jag innan klockan tre på natten. Det var mega skönt för då var jag inte lika död när jag skulle gå upp klockan halv sex för och duscha. Poäng till mig!
Dessutom är det bara två lektioner idag i och för sig så är dem på 3 timmar var ungefär så det blir ingen tidig dag ändå.
Vi började med ansvarsfull alkoholhantering och där efter blev det lunch och sedan religion. På religionen så har vi blivit indelade i grupper och ska tillaga en förrätt, varmrätt och dessert från judendomen, kristendomen och islam.
Min grupp fick Islam och vi valde och göra lite konstiga maträtter som sambosa till förrätt, (friterade köttfärsknyten) Varmrätten bestod av; kyckling filé, med en helvetes kryddig marinad som jag och Lovisa slängde ihop. Jag trodde aldrig att jag skulle få tillbaka smaklökarna igen efter att jag smakat på den. Jävlar i havet säger jag bara! (Vi gjode den självklart mildare så att den inte blev för stark.) med ris ochmango chutney sås och till dessert blev det kokostryfflar. Det borde ni prova på! Fy tusan vad gott det var :)
Angeliqa ville att vi skulle ha en hel kyckling bara för att vi skulle komma ihåg hur man styckade en kyckling. Men hon ville absolut inte stycka den själv! Utan jag och Lovisa fick göra det. Inte lika uppskattat eftersom att alla andra ville ha vanlig kyckling filé eftersom att det går 100 gånger fortare och tillaga.
Men det blev en mumsig buffé av alla maträtterna. :) 
Jag fick även skjuts av Anton hem också. Det uppskattades!
Kvällen spenderade jag i sängen för hade för ont i magen för att kunna göra något annat, pratade även lite i telefon med Jozzan också. MYS!

PUSS


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Tycker jag absolut att du ska göra :)

haha jaså inte ,)

allt bra idag då? <3

2010-01-15 @ 23:00:08
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0