15 och 16 januari

Fredag
Jisses vad skönt att det är fredag som jag har längtat, inte för att veckan varit speciellt långsam på något sätt men i alla fall.
Dagen började med sov morgon, hela en timma, det var gosigt och det behövdes så jag klagade inte.
När jag väl kom till skolan så var klockan halv tio för jag följde med Jozzan till Hemköp så jag hann precis få i mig en kopp te innan matte lektionen började.
Sedan var det ansvarsfull alkoholhantering i 3 timmar, jag trodde jag skulle dö! Hon satt och gick igenom alkohol lagen och alla dess paragrafer. Så jäkla tråkigt och lyssna på.
Just nu sitter jag hemma hos Jozzan och hennes mamma ska bjuda på hemlagade hamburgare. I love it! Kvällen kommer även att spenderas hemma hos henne där det bjuds på film mys och skit snack för hela slanten.

Lördag
Jag och Jozzan vaknade runt halv elva, eller jag vaknade då och hon var redan vaken. Till och med satt upp i sängen. Jag blev lite rädd för jag låg med ryggen mot henne och så direkt när man vänder sig om så fan sitter kvinnan upp! :O
Hon gick upp då och jag låg kvar i kanske 10 min innan jag gick upp för hade så grymt ont i magen så trodde jag skulle dö! Anton som hade varit vaken sen klockan 9 tyckte att det var helt otroligt att vi hade vaknat och satt och kollade på just shoot me på trean så vi gjorde honom sällskap sedan blev det simpsons eftersom att det var han som bestämde vad vi skulle kolla på, alltså det är rätt sjukt ändå. Att nästan varenda kille tycker om simpsons. Jag kollar bara om det verkligen inte går något bättre på teven och jag absolut måste kolla på teve.
Annars idag så har det inte hänt mycket alls.
Kvällen ska jag spendera framför datorn och sedan kanske någon film om det hinns med dvs.

PUSS


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Jag är ockås super seg. sitter där den vill jag se & den & den & den glad om man ser 1 ...



Okejs hoppas det löser sig åd :/ jo då det är bara bra :D ..



haha bra att jag kan glädja någon .. ;) men asså hur svårt att det att lyssna ?:P

2010-01-17 @ 17:25:45
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0