17 januari

Jag blev väckt klockan halv ett av att Anton ringde, jag var så trött och råkade klicka bort samtalet. Så slängde iväg ett sms och kollade vad han ville osv. Han undrade om jag ville vara med han och Jozzan en stund. Jag som inte hade något speciellt planerat tog givetvis detta erbjudande, och sa att jag var tvungen och duscha och fixa till mig. När jag var klar så messade jag honom och sa att han kunde komma förbi mig så att vi kunde vänta här tills Jozzan städade klart osv.
När han kom vilket tog ungefär 5 min. Jag hade räknat med en 15 min för jag trodde han var hemma. Men icke han hade varit hos sin kusin under tiden. Så jag blev lite förvånad att han kom över på så kort tid. I alla fall, han skrämde också livet ur min mamma som var ute med hunden och inte såg att han kommit. HAHA! :'D
När Jozzan väl städat klart så åkte vi till henne och vi spenderade dagen med att snacka massa skit, kolla lite bilder från somras osv. Sedan så spelade vi yatzy och jag spöa skiten ur dem. Vinner typ aldrig så jag var nöjd! Men Jozzan ville ha revansch vilket slutade med att jag förlorade. Men man kan inte ha turen på sin sida varje gång. ;)
Sedan så begav vi oss alla hemåt och jag började med middagen direkt när jag kom hem. Totalt misslyckad tyckte jag. Men dem andra tyckte att det blev gott så det är ju alltid något. :)

Kvällens enda plan är att jag ska lägga mig tidigt och tills dess så slår jag väl ihjäl tiden framför datorn eller så skulle jag tro. :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ness

inte så bra.

hur äre med dig då :)?

2010-01-18 @ 02:02:23
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0