18 januari

Måndag morgon och jag fick ingen sov morgon utan det stod Matte B på schemat. Usch vad tror dem egentligen?! vem orkar läsa matte på en måndag morgon. Förmodligen ingen! 
Jag var även duktig och skrev sms till Joakim i sömnen det lät ungefär såhär; Jag nej det älskling. <3 Och han förstod inte ens vad jag menade. Alla förstår väl vad jag menade med det där. ;)  
Annars så blev det en lugn dag och vi var duktiga och var nere i köket under projektarbetes tiden så vi fick lite rätter lagade. Guldstjärna till oss minsann! Vi var även kvar längre än kökslärarna för dem skulle på personal möte klockan tre i en annan byggnad. Men dem var så snälla och lät oss sitta kvar och göra klart det vi höll på med, kan bero på för att det var våran handledare i projektarbete som var kvar sist i byggnaden men ändå. Så vi satt kvar till strax innan halv fyra innan vi begav oss upp till stan där det blev måndags fika och sånt mys! :) Vi satt även och bläddrade i en VR tidning och så hamnade vi på frågespalten och så var det en rätt intim fråga om killars grejer och så stod det att det var Lovisa, 19 som hade frågat frågan och Lovisa brast ur sig " ALLTSÅ DET ÄR INTE JAG SOM HAR FRÅGAT DET HÄR! " Haha fy tusan vad jag hade roligt åt det! :'D Sedan så missade hon bussen till Tennisen så jag fick vara hennes räddare i nöden och säga vilken buss hon skulle ta.
Jag sov bort hela kvällen för jag var så himla trött och därför blev det inget bloggande. Jag pratade även med Joakim om hur sugen jag blivit på salami på sista tiden så det är sjukt! Han trodde jag rökt hasch och grejer för att jag kände sånt sug och för att jag skrev lite halv underliga saker. Men min pojkvän är för underbarast ändå! <3

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lovis

jag tror inte jag gjorde mkt matte x) var lite svårt att koncentrera sig så tidigt :P

haha jag fattar vad du menar, du skriver alltid så till mig :O :)<33;)

"stooor" Guldstjärna :D ja det var snällt av dem, nej men de är ju för att vi är så SNIGGA :D ellerhur!?

hahah jamen du såg så lurig ut så jag var tyvungen att säga det tydligt:P haha

du är stålkvinnan!! tack <3

haha vad kul x) <3



kyss!

2010-01-19 @ 15:35:52
Postat av: Joakim

Haha, jag blev jätteförvirrad av det där smset :O nåt skumt var det med den där salamin iaf för du var helknasig xD Älskar dig! <3

2010-01-19 @ 16:55:49
Postat av: Z A N D R A :)

sv: men mjukisbyxor är inget problem för mig ;P men sminket ska va på!:P

2010-01-19 @ 18:46:31
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: miztha

fin blogg :)

2010-01-23 @ 22:33:12
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0