20 januari

Det blev inget bloggande varken i Tisdags eller igår. Jag ber om ursäkt för det men i Tisdags så hände det lite andra grejer som tog upp min tid och igår så var mitt internet jätte segt och min dator var dum dessutom så det var ingen bra blanding om jag säger så. Var nära att kasta ut datorn under kvällen för jag blev så jäkla arg över att det inte funkade. Men jag kom på att jag skulle ångra mig ganska ordentligt om jag skulle kastat ut den.
Annars igår så var jag uppe på stan med Jozzan efter skolan och hon tror att jag och Joakim är gifta nu för tiden,för att vi gick och pratade om lite olika saker bland annat om när jag ska bo hos Joakim under praktikperioden i mars till maj. Och så sa hon "Då sätts erat äktenskap på prov!" Fast hon menade förhållande. Knasfia! Inte har jag något minne av något bröllop i alla fall och inte Joakim heller så det var nog en önskedröm från hennes sida tror jag. Även fast hon aldrig någonsin kommer och erkänna det! När vi väl varit på stan så gick vi ner emot bussen och så fick vi och köpte lite dumle kolor. Det var mumsigt! :)
När jag väl kom hem så ställde jag mig och gjorde mat och det blev korvstroganoff med ris. Det gick helt klart hem hos alla i familjen sedan så satte jag mig vid datorn och blev galen på den som jag skrev tidigare i inlägget.
Sedan blev det duschen och jag somnade jätte tidigt, klockan hann inte ens bli halv tolv helt otroligt!

Adrenalinkickar gör en oslagbar!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cindie

Sv: Tack sötnos.

Ps. kasta inte ut datorn. du kommer ångra dig. slå näven i en vägg istället.

2010-01-21 @ 16:49:28
URL: http://ciiindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0