21 januari

Åh jag hatar verkligen att behöva åka buss till skolan! Så jäkla värdelöst. Jag fick stå och vänta på bussen från klockan sju till kvart i åtta för då kom bussen som går efter den som jag egentligen skulle ta och dessutom inte nog med att jag frös ihjäl nästan, (tur att det inte är - 18 längre iaf!) Så åker min mamma förbi mig utan att tänka på att jag stod vid busshållplatsen. Hur drygt var inte det?! Måttligt irriterad var jag när den andra bussen kom så var nära och gnälla lite på busschaffören men han hade ju ingenting och göra med att min buss som jag skulle ta inte kom, så jag lät bli.
Så bara för att jag missade bussen (eller missade, den kom inte ens!) så missade jag hela matte lektionen och det var inte bra för att vi håller på och repetera inför nationella proven och så. Så jag var arg!
Så när jag kom till skolan så började vi och peppa till religions redovisningen och vi ägde skiten ur alla! Okej inte riktigt men det var inte långt ifrån. ;)
Sedan var det lunch och efter det var det dags för den efterlängtade Ansvarsfulla alkoholhanteringen. Jag trodde jag skulle dö! Vi kollade på två JÄTTE tråkiga filmer och gick igenom det som kommer på provet imorgon men imorgon är jag ledig för att jag ska till tandläkarn hihi. Hon kommer säkert gnälla om att jag borstar tänderna dåligt igen. Gnäll tant ska jag numera kalla min tandläkare, men inte så hon hör. Och apropå tandläkaren så var jag lite osäker på om vilken dag det var jag skulle gå dit, för ibland skriver jag fel i kalendern och det har hänt mer än en gång och dem läste mina tankar för precis då så kom det ett sms som sa tid och plats. Så nu slapp jag oroa mig om att jag skulle gått dit idag istället haha! :)
Och jag blev så irriterad idag när Jozzan sa till mig att man bara kunde få godkänt på inlämningsuppgiften i matten. JAG SOM KÄMPADE FLERA DAGAR MED OCH GÖRA VG OCH MVG UPPGIFTERNA!
Annars idag så har min mamma numera infört en städdag varje torsdag. Det uppskattas inte.
Men det var inte så mycket jag behövde göra idag eftersom att dem var nästan klara när jag kom hem. Ibland är det bra och komma hem halv sex på kvällen. ;)
Kvällens planer blir och sitta framför datorn och kolla över grejerna till ansvarsfull alkoholhanteringen så jag inte behöver tok plugga i helgen för jag ska göra provet på Tisdag. Fast i och för sig så har jag ingenting planerat förutom i morgon så det kanske inte skulle sitta helt fel med och plugga bort hela helgen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hahaha ne jsamma här :P det är ju inte gratis att gå på bio sen heller ;)

hahah jo detä r det :P hade han bara lyssnat hade samtallet tagit typ 3 min nu tog det 8 ist ;) hahah ! kram

2010-01-22 @ 07:30:36
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0