22 januari - igen.

Eftersom att jag skrev så tidigt imorse så tänkte jag att jag delar upp dagen i två vilket jag hoppas att ni inte har något emot. :)
Jag kom nyss hem från revyn och det var lika bra i år som det är alla andra år så klart. :)
Det jag skrev om att jag skulle titta på grey's anatomy gick inte riktigt så bra som jag hade hoppas. Jag somnade nästan direkt när jag la ifrån mig datorn. Så jäkla typiskt mig så det inte är sant.
Jag vaknade några gånger under dagen men orkade verkligen inte gå upp så jag somnade om och somnade om igen. Till slut var klockan fyra och jag tänkte att nu banemig måste jag gå upp annars kommer jag vara dö seg hela kvällen. Sagt och gjort jag gick upp, eller jag la mig med datorn i sängen och kollade runt lite på facebook och lite bloggar klockan hann bli kvart i fem innan jag gick ner och gnällde till mamma om att jag var hungrig och ville ha mat.
Till middag fick jag i alla fall hemmagjort pizza och det var mega gott vill jag lova. :) Sedan mitt under middagen så gick en propp så halva huset lyste och halva inte. Men en sån händig pappa som jag har fixade det på några minuter och det är jag glad över för jag har ett element som går på el så det hade blivit skit kallt på mitt rum om han inte hade lyckats fixa det. Guldstjärna till pappa! :)
Sen har jag haft en hel del funderingar på vart tusan jag ska ha min praktik, för i veckan som kommer så ska vi börja prata om praktiken och vart någonstans vi vill vara osv. Och just nu så vet jag inte alls, verkar inte som att speciellt många har koll på vart dem vill vara någonstans heller så jag är ju inte ensam om det. S det är ju en liten lättnad i alla fall.
Blö jag måste städa mitt rum i helgen har jag kommit fram till medans jag har skrivit allt detta. Det är bra och vara kvinna kan man göra flera grejer samtidigt som att komma på en sån grej. ;)
Nu blir det massa film, dock vet jag inte vilken film ännu.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: janine

Jo, det är riktigt knepigt att få ihop det med pengar i denhär åldern. Man vill ju passa på att göra saker när man är ung så det är ju typsiskt att pengarna inte räcker till:/ ..Okej, du vill inte jobba på ngn resturang eller så?:) Usch ja, jag håller med dig! Känner exakt likadant.



Nejdå, babbla på du:D det är roligt att få lite lägnre inlägg att läsa ibland:D



Härligt med hemmagjort pizza förresten! :D det åt jag oxå, igår^^

2010-01-23 @ 12:12:10
URL: http://janineaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0