22 januari

Jag överlevde tandläkarn helt utan större skador i alla fall och hon gnällde inte så mycket heller. Helt sjukt! Säkert för att det är fredag. Men det gjorde inte mig något. Däremot höll jag på och börja as garva när hon skulle förklara massa grejer, för hon var jätte pedagogiskt. Använde ord som korallrev, maffiaboss osv. Hon snackade om munnens bakterier och sånt roligt som man inte hört om det 100 gånger om redan.
Sedan medans hon sprang iväg emellan åt så passade jag på och kolla runt lite och så fastnade jag på hennes whiteboard tavla där det stod " Kom ihåg att välja glädje! :)" Och det är ju inte en sån dum idé egentligen när man tänker efter. Kanske var det jag skulle valt häromdagen när jag var så himla arg för allting haha! :) Det är bra och vara efterklok så att säga.
Just nu så sitter större delen av min klass och skriver ansvarsfull alkoholhanterings prov. Jag hoppas att dem lyckas och svara på alla frågorna, meddans jag ligger i sängen och ska kolla på grey's anatomy som började nyss.
Ibland är det bra att behöva åka buss till skolan för dem går så sällan att man hinner sluta innan man hunnit tillbaka till skolan. Eller så är det bara för att jag egentligen slutar 12;40 och nästa buss går inte förren 12;25. Idag är iaf en sån dag och jag älskar't! :) 
Nej nu måste jag kolla på grey's anatomy innan jag missar hela programmet och gosa ner mig under täcket och vänta på att Joakim ska vakna. Vilket han aldrig gör känns det som! Jag ger er en till uppgradering om dagen sen om jag kommer ihåg det dvs. Minnet är bra men kort som alla säger.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: jo, det är bra!:D

själv?

2010-01-22 @ 15:58:21
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: härligt! ;D

Vad gör du då?

2010-01-22 @ 16:21:10
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hahaha ja precis ;D !!



aha haha då missade du ju provet :(

hehe mitt prov gick bra ;)

2010-01-22 @ 17:53:54
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0