25 januari

Måndag morgon en ny vecka och vi börjar med en ny kurs som ska pågå i två veckor. Drycker oh la la säger jag!
Och det var så irriterande alla treor skulle sitta i ett klassrum där det knappt finns sittplatser för 30 pers och lyssna på när läraren gick igenom en powerpoint för vad kursen skulle gå ut på och handla om osv. Jag kunde koncentrera mig i kanske 20 min sen blev jag så jävla sur för att dem bakom mig satt och tjafsa med varandra och man såg ingenting på powerpointen men våran läraren la upp den på ett nätverk grejs så vi alla kom åt den så tog upp den på datorn men jag orkade inte ens koncentrera mig på det. Det var roligare och titta på vad Jozzan gjorde på datorn haha :) Dessutom så var det massa strul innan vi ens kunde börja gå igenom powerpointen överhuvudtaget. Men nog om den där förbannade powerpointen och vidare till dagen. Efter att vi hade gått igenom det så blev indelade i grupper eller vi fick dela in oss själva. Jag valde att jobba med Jozzan och Mandapanda, lätt bästa gruppen ever! Och vi fick den spännande drycken vatten. Vi alla jubblade och gick fram till läraren och frågade hur hon hade tänkt när hon ens kom på det ämnet och efter att ha lyssnat på hennes förklaring så var vi positivt inställda igen. ;)
Sedan hade vi mys lunch och när vi kom tillbaka så skulle vi börja arbeta igen och det var ingen som orkade förutom Mandapanda. Fast jag och Jozzan fixade med hennes blogg så länge och vi hade dessutom kommit igång innan lunchen. Det var så himla klockent, Jozzan råkade förstöra sin blogg helt och jag kunde inte sluta garva. Jag satt och as garva i en 10 min minst och hennes reaktion den var oslagbar!
Efter skolan blev det fika för att Nattis hade kommit hem från thailand där hon varit på tok för länge. Som hon har varit saknad.
När jag satt på bussen och bredvid mig så hade jag Jozzan och precis när jag stoppat in hörlurarna så puttar hon till mig och så visar hon sin telefon och där stod det 0706... resten av nummret höll hon för med fingret och hon satt och as garva. Jag kunde absolut inte förstå varför och det gör jag fortfarande inte haha. Min dag var hel knasig men också otroligt klockren. Så helt klart en bra måndag och jag hoppas att din var likadan. :)

Nu måste jag återgå till pluggandet och försöka förstå någonting till slutprovet imorgon.

PUSS

Kommentarer
Postat av: janine

Haha okej =)

Jo det hoppas jag oxå, och att vi slipper läxor inom den kursen^^

Lycka till med pluggandet!:) Kram

2010-01-25 @ 22:35:21
URL: http://janineaxen.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha tack så jättemycket :D nöjd med mina köp !

ja det får man absolut göra :D

heheh !! kram

2010-01-25 @ 23:05:39
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0