26 januari

Det är helt sjukt hur kallt det är ute och inne för den delen med i alla fall på skolan. Har frusit som en galning hela dagen usch usch usch för kyla.
Idag har det verkligen inte hänt något intressant i alla fall inte när det gäller skolan. Efter skolan så gjorde jag i alla fall slutprovet i ansvarsfull alkoholhantering så nu är det bara och hoppas på det bästa. :)
Efter det så gick jag och mina coola flickor upp på stan och alla var hungriga så vi gick till Mcdonalds och satt där en stund. Usch för deras äckliga mat men det fick lov och gå för jag var hungrig.
Sen så var jag även förbi Jozzan och myste med varm choklad tills bussen gick och det blev lite stressigt och jag var nära på att missa bussen men jag hade turen på min sida så det gjorde jag inte. :)
Nu när jag kom hem så har jag suttit vid datorn lite för länge för att det ska bli så mycket pluggande men tänkte ta igen det efter att jag duschat. Kommer säkert somna med matteboken i ansiktet så trött är jag och jag som ska ha nationella på fredag. :O Hur ska detta gå egentligen?! ;) Förhoppningsvis bra!
Imorgon är det grupparbete i drycker hela långa dagen. Men med min grupp så kan man inte ha annat än roligt höhö ;)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja är supernöjd :D

det är bra med mej :D själv då ? kram

2010-01-26 @ 21:46:42
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: janine

Ja exakt, de skulle va skönt om man fick det nångång :P Okej skönt det =) Jo det är bara bra, mådde sämre tidigare idag så ja va inte på skolan, men imorrn får ja reda på hur kursen var :D kolla min blogg förresten, du har fått en award av mej =)

2010-01-26 @ 23:46:47
URL: http://janineaxen.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

Hoppas du får en fin onsdag! :)

2010-01-27 @ 10:59:26
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0