27 januari

Min morgon började galant, inte riktigt den kunde ha börjat bättre om jag säger så. Först så stänger jag av alarmet som ringer 10 över 6 jag somnar självklart om och vaknar i ett ryck klockan halv 7. Jag ska gå till bussen 7 så det blev lite stressigt med att platta håret och så dessutom skulle min muppade storebror ställa sig i duschen uppe istället för i källaren. Jag blev så jäkla sur när jag hörde att duschen sattes igång och klockan var då 20 i 7 och mitt smink var inlåst i badrummet. Så jag svor en liten ramsa innan jag sprang runt i hela huset ätandes på en dubbelmacka med salami så klart haha! :'D Min bror kom ut från badrummet någon minut innan klockan slog 7 och både jag och mamma var bra irriterade på att han skulle låsa in sig i badrummet så länge så jag skyndade mig med och dra på lite mascara och sedan gå lite halv snabbt till bussen. Jag hann precis! När jag väl sitter på bussen så började jag fundera på om jag stängde av plattången eller om jag bara la ifrån mig den i all hast. Så jag messade pappa och bad han gå upp och kolla och så. Den var avstängd som tur var annars skulle han blivit bra sur på mig hihi.
När jag väl kom till skolan så var det drycker och grupparbete med mina bästa hela långa dagen och läraren var 15 minuter sen så jag och Jozzan gick och satte oss i ett grupprum sedan så kom Mandapanda och sa att vi var tvungna och visa oss för lärarna och då var dem spårlöst borta. Dem var ingenstans! Fast det roliga var att jag fick närvaro på lektionen och inte Jozzan haha! :'D Säkert för att jag svarade på ett mejl om praktiken till den läraren vi hade.
Jag ska vara helt ärlig och säga som så att vi inte gjorde precis det vi skulle göra på grupparbetet eller jo jätte lite men inte så mycket som vi borde ha gjort.
Och för er som inte har varit så uppmärksamma så har det snöat massor idag och det slutade med att jag hade snö upp till knäna när jag skulle gå över gräsmattan, för det hade blåst massor så det var helt sjukt mycket snö på ett och samma ställe. Sånt är inte okej!
Nej nu måste jag fortsätta med repetionen av matten till nationella, men jag hoppas i alla fall att ni inte haft snö upp till knäna eller en stressande morgon.


PUSS!

Kommentarer
Postat av: janine

jodå det är skönt :D hatar att va sjuk^^

okej, är de svårt hinduismen ? nästa "steg" vi ska hålla på me är hinduismen :P fast nu har vi gjort islam då precis:) lycka till på provet förresten! tack så mycke, jag ska göra mitt bästa haha=) kram på dej<3

2010-01-27 @ 21:13:55
URL: http://janineaxen.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack hehe ;P

vad göru?

2010-01-27 @ 21:19:23
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

härligt att höra :)

va ska du görra i mon gumman ?! kram

2010-01-27 @ 21:56:40
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0