28 januari

Vilken tabbe jag höll på och göra tänkte säga att det var måndag idag haha. :) Ibland är det inte lätt och vara förvirrad.
Jag försov mig igen men den här dagen så hade inte min bror låst in sig i badrummet så det var inget problem alls med och hinna till bussen. Däremot så fick jag snö upp till knäna igen och när jag stod och vänta på bussen så var det jätte mycket snö på busshållsplatsen så jag ställde mig så långt in som skorna tillät och då precis innan bussen kom så det en ploggbil och jag såg hur mycket den sprutade snö omkring säg och tänkte; Shit det här kommer inte sluta bra! Som sagt det gjorde det verkligen inte! Jag vände mig med ryggen till så jag fick massa snö längs benen och lite på ryggen och precis efter ploggbilen kom bussen så det var ju alltid något positivt.
Jag blev lite sur över att han inte sakta ner när han skulle köra förbi mig, men det tyckte väl han var onödigt! Så han hamnar på dagens minus lista.
Haha just nu sitter jag och Amanda i ett grupprum och hon sitter och spelar något cross spel på facebook meddans jag sitter här och skriver på tok för mycket haha. :)
Och våran lärare har även gått hem av någon anledning och vi som skulle ha föreläsning och allt, men vi får väl jobba med grupparbetet istället och tro det eller ej men vi är på g nu. ;)
Nu måste jag återgå till pluggandet men jag återkommer förr eller senare.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Betty

Min första kommentar(A):) Tack för stödet sötjen:)

<3

2010-01-28 @ 13:29:26
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

okejs låter härligtutom matte nationella ;)

haah jag ska inte göra så mkt fundera på att hälsa på farfar :)) kram

2010-01-28 @ 15:24:50
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: okej :)

jag svarar på kommentarer åså! ska se robinson om någon timme :)

2010-01-28 @ 18:42:09
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: janine

Ja det är hemskt :/ Fast jag kan hålla med dig, haha vem säger nej till att sova ut en extra dag och bara va hemma?x)

Jassu:/ Vitaminer borde ju hjälpa tycker ja men ja, :/ jo, det får vi hoppas på att den gör men ändå så är jag lika trött idag. skönt att det är helg imorrn iaf, då kan man sova ut läänge:) har du planerat nåt inför helgen förresten? kramar<3

2010-01-28 @ 21:44:45
URL: http://janineaxen.blogg.se/
Postat av: Ness

ja vekrligen :O

jodå de funkar, hur äre med dig så sötnos :)?

2010-01-29 @ 00:23:32
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0