29 januari

Blä jag satt just och kollade vad som kommer på teven ikväll ihop om att det skulle vara någon bra film eller så. Men nej, okej dem flesta kanske tänker men titta på let's dance, men jag hatar let's dance. Tycker det är så tråkigt och kolla på när folk lär sig dansa och blir bättre och bättre  varje vecka och sedan ska bedömmas av en jury, tack men nej tack! Så kvällens planer blir väl att sitta vid datorn mer eller mindre, eller så får jag väl titta på en av dem dåliga filmerna som kommer på teven. ;)
Dagen var helt okej, kom försent mindre bra. Men jag dog inte! Det var några lärare som gick igenom vårat nya tema som vi ska börja med nästa vecka som heter; Tema arbetsliv. Helt okej faktiskt och rätt nyttigt så plus i kanten för att dem kom på ett sånt tema.
Annars var det drycker och vi fick sniffa lite vin och så berättade läraren om hur en provning gick till och sånt smått och gott. Dagen avslutades med Nationella i matte b på en fredag eftermiddag inte riktigt det man vill ska stå på schemat men det är skönt och ha det över nu i efterhand.

FREDAGSPUSS!



Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hehe, klart du kan passa i blommigt, beror ju bara på i vad för typ ;)

2010-01-29 @ 21:08:23
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha, ja!!

håller tummarna för dig :D

allt bra ? kram

2010-01-29 @ 22:17:40
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: janine

haha nja, jag brukar inte se på let's dance annars, nu gjorde jag det mest för att det inte finns så mkt annat vettigt o se på:)



Ja:/ vi får verkligen hoppas att våren kommer snart isåfall :) den behövs nu känner jag!^^



Jadu, det vill jag oxå veta varför jag är. Jag tror jag sover för lite om nätterna trots att jag försöker lägga mig i sängen i tid men njae, blir ändå trött:/

Haha, ja det kan va skönt å ha det gjort:P de är ju inte så kul o städa ,en man blir så glad efter att man gjort det.

Imorrn ska ja nog till gina tricot och se om det finns nåt snyggt att slösa pengar på och på söndag ska ja hälsa på mamma:) kramar<3

2010-01-29 @ 23:12:50
URL: http://janineaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0