5 januari

I morse när jag vaknade, eller det var inte ens i morse för klockan var halv tre på eftermiddagen, då slog det mig att jag och Joakim är verkligen inga höjdare på det här med och gå upp när man ska. Fast det har vi ju aldrig varit heller. Så som ni säkert förstår så har vi inte alls hunnit med mycket mer än att kolla på teve, lagat mat och diskat, men vi har det mysigt ändå. Så då fick vi värsta snille blixten om att vi skulle gå på bio ikväll me n eftersom att vi sov så himla länge och kom på att vi skulle gå på bio så var klockan runt halv sex om inte ännu mera. Men vi satte oss vid datorn och kollade in filmerna som började runt nio. Men det var jätte få platser kvar så vi hade bara fått mupp platser om vi hade gått som och sitta längst fram eller i varsin ände av bio salongen och det är ingenting som vi föredrar. Så nej ingen bio för oss inte! Det får istället bli en mysig hemma kväll med massa mys och puss kalas, precis så som jag vill ha det hihi. :)
Nog om dagen och puss kalas och annat smått och gott, jag funderar även och ge mig på en ny blogg design men vet inte alls hur jag vill ha det, så det tar nog ett tag innan det kommer någon ny blogg design ändå.

Nu blir det 2 and a half men på sexan och sedan någon film, undra om vi kan få Voddler och funka helt och hållet så vi kan titta klart på filmen som vi på började igår. Jag håller tummarna för det i alla fall! :) 

PUSS!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha tack :D kul att du gillar det :P

hahha nej det gör min också :P vet inte va som är fel på den :D kram<3

2010-01-05 @ 23:25:20
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha bra man lyckas med något :P:D

ja kasnek det ;)

det är bra med mej :D själv då? kram

2010-01-06 @ 14:41:24
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0