6 januari

Jag och Joakim spenderade våran sista dag innan jag åkte hem med och sova lite för länge än vad vi tänkt dvs. halv ett gick jag upp och Joakim gick upp klockan ett. Sedan så myste vi massa och fixade till oss. Vi fick stressa till tåget och det var massa krångel på vägen hem. Dels för att mamma och pappa inte visste att det var idag jag skulle komma hem utan trodde att det var imorgon.
Sedan ännu mera krångel som till exempel som att tåget blev upp emot en halv timma försent så jag missade pendel tåget hem och det uppskattades inte. För då blev det massa krångel om vem som skulle hämta mig osv. Men jag hade tur och fick skjuts hem istället för och sitta två timmar och vänta tills nästa tåg gick och det var bara för att det var röd dag och så. Ibland är det dåligt med röda dagar!
När jag väl kom hem så var klockan runt halv tolv, egentligen skulle jag varit hemma 22;20 så det blev ju som sagt lite ändringar i planeringen.
När jag väl kom hem så åt jag middagen som blev över och det var potatis kroketter och rostas filé om någon nu var intresserad av detta. Gott som tusan var det i alla fall. :)
Sedan umgicks jag lite med mamma och pappa till klockan halv tre på natten, dem ska nämligen inte jobba idag så dem behövde inte stressa med och lägga sig precis.

Du vet inte hur mycket jag saknar dig! <3

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0