7 januari

Jag är ovanligt pigg även fast jag somnade halv fyra i natt och gick upp kvart i sex imorse. Helt otroligt! Fast börjar känna mig lite små seg nu hihi.
Tur att det inte var så jätte mega jobbiga lektioner idag ändå, var matten som var jobbigast. Gjorde inte alls mycket. Uh!
Annars är dagens stora händelse att Jozzan har skaffat facebook och hon har varit jätte emot det. Hon är redan en tönt, håller på och uppgraderar sin status hela tiden och sånt och så har det varit massa prat om lovet och vad som hänt osv.
Det var så jäkla klockrent förut. Angeliqa har haft dator trubbel jätte länge så det kom en snubbe hit och kollade på hennes dator och när hon kom tillbaka till grupprummet från att ha träffat honom så sa hon; "Åh den där dator snubben var mega snygg och så var han 19 år. " Sedan så kom han till grupprummet för och fråga henne en sak och alla vi som satt där inne kollade upp från datorerna och iaktog killlen. Killen måste ha känt sig jätte utstirrad. Stackarn!
Nu snart blir det stan och Johanna och Lovisa har ritat på varandra så dem ser ut som katter. Dålig förklaring jag vet, men ni förstår nog hur jag menar. :)

Ikväll så måste jag plugga matte eftersom att jag inte var så aktiv på lektionen och sedan religion också. Vi har ett jätte stort prov på Tisdag. BLÖ! Efter jag har varit duktig och pluggat så ska jag prata med my love och fundera ut en ny blogg design också. :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja :D

haha okejs:D får hoppas det håller sig där bara så det inte blir värre :)

tack så mycket :D är super nöjD allt bra =? kram

2010-01-08 @ 11:15:59
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Haha ja han blev glad iaf :P självklart man hjälper till :P

tack :D

så bra :) jo då det är bara bra här :D kram<3

2010-01-10 @ 11:50:06
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0