8 - 10 januari

Oj då jag hann visst inte blogga något alls i helgen. Så tar igen det nu. :)

Fredag
Det var en mega lugn fredag. Den började med sovmorgon och skolan började inte fören 10;40 men jag var på skolan 9;15 bara för att det inte gick någon buss som var inne senare tid men det gjorde ingenting för jag passade på och plugga lite projektarbete innan Lovisa kom och så hade jag även sällskap av Jojjo och Madde när dem väl kom från hemköp för att ha köpt frukost. Vilket jag tyckte var onödigt eftersom att det var bara några timmar kvar till lunchen. Men är man hungrig så är man. :)
Annars så hände det inte mycket mer än så i skolan. Inte som jag kommer ihåg nu i alla fall.
Kvällen spenderade jag med och låna Joakims konto till Voddler. MAHA!

Lördag
Jag sov på tok för länge till typ klockan två på eftermiddagen. Så jag var tvungen och sätta igång med matten på en gång och satt med den tills klockan blev fem eller något sånt. Men jag blev också nästan klar med alla uppgifterna och så passade jag även på och städa mitt rum, packa upp från Joakim och byta påslakan i sängen. Så en guldstjärna till mig minsann! :)

Söndag
Eftersom att jag sov så länge igår så säger det sig självt att man inte kan somna runt två på natten för att sen gå upp runt tolv nästa dag och det gjorde jag inte heller utan jag var vaken till klockan fem och sov därför till  klockan halv tre! Usch jag borde skämmas! Så jag var tvungen att sätta mig och plugga på en gång för och göra resten av matte uppgifterna, fast jag löste ingen så gav upp och satte mig och pluggade till religions provet som är på tisdag. Blä vad tråkigt!
Men i morgon är det i alla fall studiedag, skulle ha lekt med Jozzan men hon är fortfarande sjuk så jag får se vad jag hittar på helt enkelt. Ska i alla fall försöka och inte sova så jäkla länge som jag gjort i helgen i alla fall. :)
Nu i kväll ska jag minsann försöka lösa dem där dumma matte uppgifterna och plugga ännu mera religion. Fy tusan vad kul jag ska ha. INTE ALLS DET! :(
Jag ska även fördriva tiden med och sitta på msn meddans jag pluggar så får väl se hur mycket jag får gjort egentligen. men får jag inte mycket gjort så kan jag ju alltid ta igen det i morgon.
Okej jag ska sluta skriva nu!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja precis :D

ja absolut hmm ja i helgen bio i frdags lördags tog det lungt sändags åkte hem till pappa igen själv då? ♥

2010-01-11 @ 16:30:38
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0