Dumma matte tal!

När jag skulle dra igång med och repetera matten igen så satt jag och stirra på det dumma talet som absolut inte går och lösa och samtidigt som jag stirrar på det dumma talet och försöker komma på en lösning så började jag fundera på helt andra grejer blandad annat om hur kort tid jag har kvar i skolan. Känns som jag fortfarande går i tvåan. Har inte riktigt förstått att jag börjat trean ännu haha!
Det är ganska konstigt ändå, när jag gick ut ettan och Joakim skulle ta studenten så ville jag också ta studenten på en gång. Men nu när det snart är min tur så känner jag bara, panik och undrar vad som ska hända sen osv. Men det är klart så känner nog dem flesta. Man har liksom haft skolan i alla dessa år och nu.. blir känslan; shit livet börjar på riktigt ingen snart och ingen mer skola, inga mer läxor eller prov och stressa upp sig till! (om man inte ska plugga vidare dvs.) Fast samtidigt kommer det bli kul och ta studenten och veta att man har klarat av någonting känna att man lyckas riktigt jävla bra!
Helt galet att vi snart är där och får känna den där obeskrivbara känslan!

PUSS!




Kommentarer
Postat av: Ness

vad bra! :)

2010-01-28 @ 03:19:49
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0