2 mars

Helt sjukt, lovet är över och det sprang på tok för fort iväg och Joakim har åkt hem. Puh saknar honom redan.
Jag har blivit mega förkyld under dagen, hade världens hosta imorse så Joakim höll på och bli galen på mig för att jag satt och hosta hela vägen som han körde mig till skolan haha samtidigt som jag blev galen på att hans gps aldrig ville fastna i framrutan. Den hatar nog mig för varje gång jag fick fast den så satt den fast i kanske 1 min innan den trilla på golvet men när Joakim försökte så satt den minsann kvar. Kanske har och göra med hans manliga teknik, vem vet?!
Annars idag så har jag teamat med Lovisa och vi gjorde dagens rätt i matsalen. Helt okej förutom att när vi skulle stuva potatis så koka allting över så var typ mjölk över hela köket haha! Årets kock nästa?! Knappast!
Lovisa påminnde mig även om att desperate housewives började ikväll vilket jag totalt hade glömt bort, så nu längtar jag tills klockan blir nio så man får den spännande fortsättningen hihi.
Nu måste jag nog ta och göra lite mat innan min mage börjar skrika allt för mycket.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

oh ja ;) måste ju göra av med pengarna någonstans ;) haha

ja då allt är bra :D själv åd? kram

2010-03-02 @ 23:08:11
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0