22 mars

Puh måndagar är jobbiga ibland, inte nog med att jag har jätte ont i revbenen från Joakims säng, (sover på magen, det ska man inte göra i Joakims säng!)
Sen när jag skulle gå till praktiken imorse så hann jag gå halvvägs innan jag upptäckte att jag inte hade någon tofs med mig, bestämde mig att gå hem och hämta det även fast jag visste att jag skulle komma lite senare än vanligt. När jag väl är på väg till praktiken igen och ska gå över vägen så snubblar jag till på några stenar och höll på att trilla framlänges men fick tillbaka balansen i sista sekund.
Dagen gick bra, det var inte så mycket som skulle göras men jag lyckades bränna mig i alla fall, men det är ju måndag.
PS, Joakim har gått och köpt ett pang pang spel så nu får jag väl spendera kvällarna för mig själv.

Nu ska jag ta och svara på alla kommentarerna som jag fått sedan sist och sedan blir det datorn en stund till innan det blir middagsdags.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0