30 mars

Dagen har varit helt okej men mitt humör har varit sämst och jag har ingen aning om varför.
Tycker bara att allt känns tråkigt och jobbigt men nog om det, hoppas i alla fall att ni är på bra humör och att ni har varit ute och njutit lite i solen? Jag hann i alla fall med att njuta några minuter i solen emellanåt under dagen.
ÅH! Det slog mig precis att det är desperate housewives och cougar town ikväll, kan ju inte bli bättre avslutning än det på en kväll, eller hur? 
Jag är även sjukt hungrig så jag längtar tills Joakim kommer hem så vi kan börja med middagen och han kommer inte hem förren om 30 min. Men jag överlever nog. :)


Någon mer än jag som ska spendera kvällen med att kolla på desperate housewives och cougar town? Kanske lyxar jag till det med dem där mega goda riskakorna som jag har gått och blivit förälskad i. Okej jag måste seriöst sluta snacka om riskakor. 
Dags att återgå till att svara på resten av era söta kommentarer! :)

PUSS!



















Kommentarer
Postat av: matilda

visst gör dom :D

2010-03-30 @ 17:29:54
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jo, det har varit samma för mig:P

Vad ska du göra ikväll då??

2010-03-30 @ 19:33:17
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0