5 mars

Jag och Jozzan (Bilden är ifrån i sommras.) <3

Friluftsdag och det var bara ute aktiviteter som man hade att välja på. Jag och Lovisa skrev upp oss på listan som inte innebar att man skulle åka skridskor eller skidor, så fick bli bland aktiviteter på vallarna istället, det som ingick i blandningen var; Tipspromenad, olika påståenden inom hälsa, pulkaåkning, pilkastning, dragkamp och äta folie grillad banan med choklad. För att skryta lite så slog vi killarna när dem utmanade oss i dragkamp. Dem ångrade sig lite efteråt när dem förlorat 2 av 3 gånger, den tredje gången tjuvstartade dem.
Jag och Lovisa kicka allas ass i fototävlingen också. :'D SOM SAGT KVINNOR KAN!
När vi slutade så var klockan elva så jag och Lovisa bestämde oss för att gå upp till stan och värma oss på stadshuset.
Sedan skulle vi vänta på David så under tiden som vi väntade på han så var vi på HM och Lovisa handlade två tröjor och hon kom fram till att hon ville ha min garderob för allt hon ville ha, hade jag eller så var det något liknande haha! :'D
Efter en sväng på stan med Lovisa och hennes David så tog jag bussen hem och var hemma i några timmar innan jag åkte hem till Jozzan på fredagsmys! Vi kollade på film och snacka massa skit typ haha! :'D

PUSS!




 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Ja jag tyckte det var en lite roligare present :D

2010-03-07 @ 13:34:09
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0