16 månader

Dagarna bara springer förbi, dagarna går till och med så fort att jag inte ens hinner med att blogga något eller ens svara på kommentarer. Skärpning på mig!
Lite som hänt sen sist, det har ju varit valborg, detta firades med Joakims vänner. Det blev grillning, spel och annat mys och självklart en hel del regn. Jag var även duktig som fick punktering på cykeln, men vad vore valborg utan en punktering?! Det skulle vara som vilken dag som helst. ;)
Jag och Joakim har även firat 16 månader ihop. Underbart!

Dessutom har jag påbörjat sista veckan på praktiken.
Nu är ni väl någolunda uppgraderade i guess. ;)

PUSS!



















Kommentarer
Postat av: Louise

telefon säljare typ! haha

2010-05-05 @ 22:35:56
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0