Segt!

Yes det blev en fullspäckad vecka för mig igen så jag fick lägga bloggen på hyllan under tiden.
Men det mesta är klappat och klart nu eller det där hemska slutprovet ligger och skriker mitt namn men jag har i alla fall räknat ut råvarokostnad på en rätt. Ska försöka göra klart den andra också, men lite svårt eftersom att jag absolut inte har bestämt mig för vilket av alternativen jag ska göra.
Nu ska jag få lite motivation och göra klart det där förbannade projektarbetet.
Kommer förmodligen bli bättre med bloggandet nästa vecka eftersom att jag bara har slutprov, om jag överlever dvs.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

Och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



Ta hand om dig. kram!

2010-06-08 @ 22:02:03
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0